سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صندلی کوپ و کاربرد آن

 

 صندلی کوپ راحت برای مشتریان و عملی برای آرایشگران: داشتن صندلی های مناسب برای سالن می تواند تجربه خوبی ایجاد کند.اگر تا به حال مجبور شده اید که مدت زمان طولانی با ناراحتی بنشینید ، چه فیلم ، چه هواپیما و چه موهای خودتان را مرتب کنید ، می دانید که کیفیت صندلی برای تجربه مشتری چقدر مهم است. هنگامی که مشتریان جدید از سالن شما بازدید می کنند ، ایجاد یک احساس عالی بسیار مهم است  و همه چیز از صندلی مناسب شروع می شود. صندلی های سالن یکی از مهمترین عناصر تجربه سالن است که در عین حال نادیده گرفته می شود ، ضمن اینکه به مشتریان کمک می کنید تا زیبا به نظر برسند. بنابراین هنگام خرید صندلی کوپ، فراموش نکنید که با در نظر گرفتن موارد زیر به خرید مبلمان بروید:

آیا صندلی های سالن شما برای مشتریان و آرایشگران راحت است؟

راحتی در بیشتر خرید مبلمان ضروری است و صندلی های سالن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اگر مشتری شما رنگ مو داشته باشد ، ساعت ها در آنجا می نشیند و تجربه ای را به خاطر می آورد که درد واقعی دارد. این را می توانید با صندلی کوپ که شامل موارد زیر است:

·          پشتیبانی کامل کمر

·          بالشتک های فوم با چگالی بالا

·          عرض راحت

و فراموش نکنید که این اصول را به صندلی های دیگر سالن نیز تعمیم دهید. حتی اگر مشتری فقط دو دقیقه وقت خود را برای شامپو دادن موهای خود بگذارد ، هیچ کس نمی خواهد این تجربه را به عنوان گرفتگی موقت گردن به یاد بیاورد. همیشه قبل از شروع خرید عمده صندلی های شامپوی سالن ، چشم به راحتی و عملکرد داشته باشید.

 

آیا تمیز کردن و نگهداری صندلی کوپ آسان است؟

یک آرایشگر که تمام وقت در یک سالن مشغول به کار است ، روزانه از 8 تا 12 مشتری را می بیند. این فعالیت در یک صندلی سالن بسیار زیاد است ، بنابراین لکه شدن آن ضروری است. هر پارچه ای که انتخاب می کنید باید به راحتی تمیز شود.

فراتر از تمیز کردن ، شما همچنین باید نگهداری عمومی را در ذهن داشته باشید. برخلاف مبلمان استاندارد ، صندلی های سالن دارای قطعات متحرک برای حالت خوابیده ، چرخش و تنظیم ارتفاع هستند. آخرین چیزی که شما نیاز دارید این است که صندلی سالن خود را در میانه قرار دهید. در حالی که صندلی ها باید شیک باشند ، اطمینان حاصل کنید که دارای ویژگی های عملکردی لازم نیز هستند.

نام تجاری چگونه است؟

هنگام جستجوی صندلی های سالن ، با طرح هایی روبرو خواهید شد که با سبک ها و شخصیت های مختلف صحبت می کند. برخی ساده و کاربردی خواهند بود ، برخی دیگر ممکن است زیبا و مدرن باشند .

به نظر می رسد انتخاب از بین همه این گزینه ها طاقت فرسا باشد ، اما به شما کمک می کند ابتدا زیبایی برند خود را انتخاب کنید.

یک چیز دیگر: صندلی کوپی که انتخاب کردید ، مطمئن شوید که با بقیه دکوراسیون و مبلمان شما مطابقت دارد.

برای خرید انواع صندلی کوپ اینجا کلیک کنید.